Fix!

Igår, kristi-himmelfärd, fick en skön avslutning. Jag och Jenny köpte hämtmat från Spicy och satt och gottade oss i det. God mat och bra sällskap är en skön avslutning på en ledig kväll. Stackars Ida som låg på sjukan och hade tråkigt!

Idag har det varit en fixar dag, har sprungit en del småärenden, pluggat lite och så blev det en sväng till friskis också. Jag körde ett dans-pass, jag trodde jag skulle drunkna i svett!
Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Jag har nyss hjälpt mamma med att färga håret. Annars har jag inget inplanerat ikväll, vilket jag tycker är rätt skönt. Ska bli skönt att bara dega:)



Rebeckis och jag hos mamma och pappa:) Sitter ute på trappen i bara linne, årets första myggbett, check!


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Svar: Inget slår svensk sommar nej :)



Söta ni är!

2010-05-15 @ 16:55:25
URL: http://caroflina.se
Postat av: karola

Låter som en jäkligt nice dag :)

har fan fyra myggbett (usch) fast det hör ju våren till :)

2010-05-17 @ 10:48:54
URL: http://karola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0